Anne Lise Marstrand-Jørgensen

Anne Lise Marstrand-Jørgensen
Foto: Isak Hoffmeyer

Wednesday, January 7, 2015

Hjem





Jeg er dybt begravet i min kommende roman og holder derfor kun ganske få foredrag dette forår. Til efteråret er jeg klar igen. Datoerne bliver hurtigt booket, så send mig gerne en mail snart, hvis I vil have besøg.

Min kommende roman foregår for 3000 år siden på Afrikas Horn, i Yemen og i Israel. Jeg rejste til Etiopien for at se på landskaber, planter, dyr. Og for at tale med kloge folk om landets historie. Det hele bliver vævet ind i min nye bog.

Rejsen var helt igennem fantastisk, og jeg drømmer om at komme tilbage. Det hele genoplives hver dag i min hukommelse, når jeg skriver. Det kan januar og mørk vinter ikke stille noget op imod.

Billederne er fra Simienbjergene og fra Gondar. Se bare at komme at afsted.

No comments: