Anne Lise Marstrand-Jørgensen

Anne Lise Marstrand-Jørgensen
Foto: Isak Hoffmeyer

Monday, October 1, 2012

Interviews, Norge og den lille bamse

Interviewet med mig i Berlingske blev rykket til næste søndag. På fredag kan man også læse et interview i Kristeligt Dagblad. Selvom jeg ikke har læst det endnu, tror jeg vi kommer vidt omkring - det gjorde vi i hvert fald i samtalen.

I disse dage udkommer Hildegard II i Norge, og jeg tager til Oslo for at tale med journalister og møde mit rare norske forlag.

Mit yngste barn er kun 10 måneder, så hun kommer med. Denne gang med hendes mormor som passer. Min lille pige er sin unge alder til trods temmelig berejst. Hun har været med rundt i landet, når jeg skulle holde foredrag og i udlandet til boglancering og optræden og på ferie. Det er selvfølgelig mere krævende, end hvis jeg rejste alene. Men det er også hyggeligt, og hun tager det i stiv arm. Derfor er den lille sovebamse, som hun fik i dåbsgave af to af sine faddere, blevet det vigtigste i tasken, når jeg er på farten for tiden.


No comments: