Anne Lise Marstrand-Jørgensen

Anne Lise Marstrand-Jørgensen
Foto: Isak Hoffmeyer

Monday, November 22, 2010

Nomineret til DR Romanprisen 2011

Hildegard II er blevet nomineret til DR Romanprisen 2011. DR vælger 6 romaner, som er udgivet i 2010 og tester dem på læsere fra hele landet. Omkring 50 biblioteker har læseklubber, der fra december til maj læser og debatterer en nomineret roman om måneden. Forfatterene til de nominerede værker får også lov til at høre nogle af kommentarerne og deltage i diskussionen.

Hvis man ikke har mulighed for at deltage i en af læseklubberne, kan man enten lave sin egen eller deltage online på Litteratursiden. Det er læserne, der afgør hvilken roman, der kommer til at vinde prisen.

Jeg er meget glad for, at min bog er nomineret og glæder mig til at høre, hvad læserne mener. Hildegard II er til debat i januar og februar måned, og det synes jeg passer meget godt til bogen.

3 comments:

Dot said...

Øv også - idag så jeg så, at det ikke var Hildegard, der vant prisen. Havde ellers glædet mig til at få den læst højt.

anne lise marstrand-jørgensen said...

Den pris jeg skriver om bliver først uddelt i maj. Det andet var noget med lydebøger, som jeg helt havde glemt. Du kan låne den på biblioteket eller købe den, hvis du vil have den læst højt :-)

Untitled said...

Thank you ffor sharing this