Anne Lise Marstrand-Jørgensen

Anne Lise Marstrand-Jørgensen
Foto: Isak Hoffmeyer

Friday, October 2, 2009

Weekendavisen og Frederikssund

Susanne Bjertrup har lavet et interview med mig til Weekendavisen. Det kan man læse i bogsektionen idag. Jeg synes, hun er sådan en god interviewer, og det var dejligt at tale med hende. Så kan jeg godt leve med det mærkelige billede af mig, som de har valgt at sætte i. Det er vist taget på skønne Hald Hovedgaard for cirka 100 år siden.

Jeg havde en meget fin aften på Frederikssund bibliotek i går. Der var stort fremmøde og publikum var af den bedste slags: Interesserede, spørgende, entusiastiske. Jeg kunne ikke have ønsket mig en bedre førstegangsoptræden med Hildegard. Efter at have siddet i stilheden og arbejdet i så lang tid, er det en gave at få lov til at dele noget af det jeg brænder for med andre.

No comments: